Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Liczba pozycji: 73
  • CENA NEXTO
    Celem monografii jest prezentacja wpływu wprowadzenia jednolitych unormowań na wartość informacyjną sprawozdań finansowych i niefinansowych sporządzanych w warunkach upadłości, a także ukazanie ewolucji systemu prawa upadłościowego w okresie dwudziestolecia międzywojennego oraz jego genezy. Publikacja ma charakter teoretyczno-empiryczny. W części teoretycznej przedstawiono otoczenie prawno-ekonomiczne...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Znaczenie social media marketingu w branży filmowej to pierwsze kompleksowe opracowanie, w którym szczegółowo przeanalizowano tytułowe zagadnienie w oparciu o badania empiryczne. Autorka połączyła teorie marketingowe z praktycznymi aspektami funkcjonowania branży filmowej i wykazała, w jaki sposób social media marketing może wpływać na sukces komercyjny filmów. Nowatorskie podejście uwzględniające...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    W publikacji podjęto problem identyfikacji i pomiaru kosztów związanych ze społeczną odpowiedzialnością Lasów Państwowych. Autorka zwraca uwagę, że obecny system rachunkowości tej jednostki nie zapewnia wystarczających danych na ten temat, co utrudnia skuteczne zarządzanie kosztami oraz podejmowanie decyzji. W literaturze brakuje również kompleksowych propozycji pomiaru i wyceny działań związanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    KRÓTKIE WPROWADZENIE – książki, które zmieniają sposób myślenia To książka poszerzająca rozumienie przedsiębiorczości, przedstawiająca jej różnorodność, bogactwo form i wieloaspektowość, ale też znaczenie gospodarcze i społeczne. Odkrywa przed Czytelnikiem, że przedsiębiorczość to nie tylko zakładanie firm, lecz także towarzyszą jej dużo głębsze procesy poznawcze, w których naczelną rolę odgrywają...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,12 zł 31,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,33 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO
    W roku 2020 Łódź obchodziła dwusetlecie swojej historii przemysłowej. Jubileusz ten stał się podstawą do zorganizowania debaty naukowej nad historią przemysłową i przyszłością naszego miasta, a pokłosiem cyklu spotkań przygotowanych przez Interdyscyplinarne Centrum Studiów Miejskich jest niniejsza, druga już publikacja. Podczas debaty postawiliśmy wiele istotnych pytań. Jak kształtowała się przestrzeń...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,46 zł 29,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,97 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 24,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,47 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    KRÓTKIE WPROWADZENIE - książki, które zmieniają sposób myślenia! Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek. Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,12 zł 31,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,33 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Jeżeli wydaje Ci się, że wiesz o negocjacjach wszystko, to masz rację – tylko Ci się wydaje. Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu negocjacji, komunikacji interpersonalnej oraz wywierania wpływu na ludzi. Autorka zachęca czytelników do zgłębiania tajników sztuki negocjacji – w przystępny sposób prezentuje treści, a także podaje liczne przykłady z praktyk negocjacyjnych i opatruje je licznymi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,96 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
      Oswajanie cyfrowej rzeczywistości XXI wieku nie jest łatwe. Oczekiwania obywateli i przedsiębiorców w zakresie szybkości i łatwości dostępu do istotnych informacji wciąż stanowią problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpływają na metody i możliwości komunikacji społecznej. Autorzy omawiają interakcje...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,83 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,21 zł

    Więcej

    • PDF
  • Wiedza i kapitał ludzki w środowiskach przedsiębiorczości. Podejście terytorialne – ebook
    Ludzie i instytucje wytwarzają specyficzny klimat, warunki życia i działania, które kreują środowiska przedsiębiorczości. Wykorzystując lokalne właściwości terytorium oraz siły globalizacji, środowiska te zyskują zdolność konkurowania w skali międzynarodowej. Terytorialna logika funkcjonowania buduje atmosferę „bycia u siebie”, w miejscu dającym poczucie stabilności i siły. Bezprecedensowy wzrost znaczenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,96 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
      Choć żyjemy w czasach pełnych innowacyjnych rozwiązań, niepełnosprawni mają znacznie większą szansę popaść w ubóstwo, doświadczyć izolacji, a nawet upokorzenia niż ludzie sprawni. Niezwykle niepokojącą kwestią, podejmowaną w niniejszej książce, jest wysoki poziom bierności zawodowej osób z niepełnosprawnością w Polsce. Zdaniem autorki sytuacja ta wymaga jak najszybszych zmian, żeby w analizowanej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
      Przedmiotem monografii jest analiza podstawowych instytucji rynku pracy w krajach OECD, a w szczególności rodzajów umów o pracę, płac minimalnych, klina podatkowego, prawnej ochrony zatrudnienia, zasiłków dla bezrobotnych i oddziaływania związków zawodowych. Podstawowym celem badań było określenie wpływu tych instytucji na kształtowanie się zatrudnienia, bezrobocia i płac w wybranych krajach. Szczególną...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
      Głównym celem monografii jest określenie wpływu zasobów wiedzy na wzrost efektywności polskiej gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem korzyści wynikających z procesów dyfuzji wiedzy. Analizowane procesy dyfuzji wiedzy obejmują zarówno procesy zachodzące wewnątrz gospodarki, jak i absorpcję wiedzy ze źródeł zewnętrznych. W publikacji zaprezentowano badania nad źródłami wzrostu efektywności polskiej...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
      Determinanty wzrostu przedsiębiorstw na rynku kapitałowym są związane z procesem będącym istotą rynku kapitałowego, jakim obok alokacji kapitału jest jego wycena. W prezentowanej książce zbadano potencjał, innowacyjność, rentowność i płynność finansową, czyli ważniejsze czynniki wzrostu w teoretycznych modelach opisujących to zjawisko. Wzrost przedsiębiorstw może być pojmowany na wiele sposobów,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 27,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,22 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
      Budowa społeczeństwa informacyjnego została wskazana jako jeden z priorytetów rozwojowych Unii Europejskiej na najbliższą dekadę. W prezentowanej monografii Czytelnicy znajdą nie tylko definicję społeczeństwa informacyjnego oraz wyjaśnienie jego roli w rozwoju społecznym i gospodarczym XXI wieku, lecz także opis sieci powiązań, zadań i interesów różnych podmiotów administracji publicznej zaangażowanych...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,83 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,21 zł

    Więcej

    • PDF
  •   Publikacja dotyczy teorii optymalnego obszaru walutowego, ze szczególnym uwzględnieniem synchronizacji wahań koniunkturalnych w Polsce i strefie euro. W okresie odnoszenia się ze sceptycyzmem do dalszego funkcjonowania strefy euro po wybuchu Wielkiej Recesji w 2008 roku wyniki przeprowadzonych badań pozwalają określić, czy na gruncie teorii optymalnego obszaru walutowego są spełnione przesłanki...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 19,95 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 13,96 zł

    Więcej

    • PDF
  • Rola Kościołów w życiu gospodarczym ziem polskich – ebook
    CENA NEXTO
    Religia, poprzez działania i przekonania ludzi, wpływa na gospodarkę na wielu płaszczyznach. Kształtuje moralność, kreuje stosunek do bogactwa, propaguje określony styl życia, konsumpcji, oszczędności, a także model rodziny czy innowacji naukowo-technicznych lub społecznych. Ponadto wyznania religijne zorganizowane w Kościoły były i są podmiotami życia gospodarczego, posiadającymi majątek i kapitał...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Finansowe aspekty przedsiębiorczości regionalnej stanowią niezwykle ciekawe zagadnienie, rzadko poruszane w środowisku naukowym i nieopisane dotąd w literaturze przedmiotu. Zidentyfikowanie oraz określenie związków korelacyjnych między finansowymi determinantami przedsiębiorczości a rozwojem regionu umożliwiło wskazanie kierunku polityki proprzedsiębiorczej prowadzonej przez władzę samorządową. Rozwój...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 19,90 zł 22,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,71 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO
    Studium przypadku ( case study ) to jedna z metod badań jakościowych, bardzo pomocna przy rozwiązywaniu problemów z zakresu zarządzania. To szczegółowy opis zazwyczaj rzeczywistego zjawiska gospodarczego, w celu sformułowania wniosków dotyczących jego przyczyn i rezultatów. Stosuje się ją jako metodę edukacji menedżerskiej, szczególnie w odniesieniu do nauczania marketingu, ponieważ pozwala skonfrontować...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 14,83 zł 17,45 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 12,21 zł

    Więcej

    • PDF
Liczba pozycji: 73